2.02.2006

Hui no diré quasi res

Sols vull dir que, arran de les espectatives creades per Joan Ignasi (za)PLA(na), secretari general del PSPV-PSOE (per favor, deixeu d'usar el nom del país al vostre nom de partit!!!!), estic fins als ... d'aquests polítics que ens han tocat en sort. Quin país farem amb aquests coves! Ara, també és de veres que la família no la elegim, però els diputats sí. Pensem, valencianes i valencians, d'una vegada ja!!!!!
I no vull creure que el meu País siga un problema com els que tenia Franco (a mi m'ho han explicat del dictador), que no tenia mai feina perquè a la taula del seu despatx tenia dues carpetes i, quan li arribava un problema, sempre l'hi ficava. Us ho dic:
UNA: AQUEST PROBLEMA NO TÉ SOLUCIÓ
DOS: AQUEST PROBLEMA EL SOLUCIONA EL TEMPS
Bona nit, cresol...

1 comentari:

DE TOT UN POQUET ha dit...

Quina llàstima perquè, ara, votar el PP i el PSOE ve a ser el mateix ací al País Valencià: cap al PU (PARTIT ÚNIC)

Jo ho tinc clar: ESQUERRA, PROGRESSISTA I NACIONALISTA...

AMB EL MEU VOT, ALMENYS, NO JUGARAN AMB LA MEUA TERRA, LA MEUA LLENGUA I LA MEUA CULTURA.