4.25.2013

Ja era hora! (elperiodic.cat)


El jutge Castro ha trigat a imputar l'evidència. L'anomenada per alguns infanta Cristina, per a mi, Cristina de Borbó. I ha trigat perquè havia de tenir lligades moltes proves tenint en compte les pressions que estava rebent. Castro és un jutge valent.
zoom
La infanta Cristina i el seu marit, Iñaki Urdangarin, el 25 de novembre passat, a Madrid.
La infanta Cristina i el seu marit, Iñaki Urdangarin, el 25 de novembre passat, a Madrid. EFE / SERGIO BARRENECHEA
Un senador del PP, només de saber-se la notícia, m'ha donat la raó en una cosa. "Si t'haguessin fet cas, si hi hagués hagut llei de transparència, si hi hagués hagut control parlamentari, això no hauria passat. Ara el que s'imposa és que arribi el Príncep o s'acaba la monarquia", em deia disgustat. I aquest senador ha estat un dels que més m'han criticat per les meves denúncies. I quan això succeeix, alguna cosa grossa està passant. El PP i el PSOE són els grans responsables d'aquesta impunitat en 35 anys. Sobretot el PSOE. En el que no estic d'acord és en això del Príncep successor i a veure'l aquest dimecres a Petronor saludar representants bascos institucionals col·locats en fila saludant-los. ¿Qui es creu que és ? ¿Qui l'ha elegit?
Ara veurem si el que va dir el Rei en el missatge de Nadal és cert o no. "La justícia és igual per a tothom". Ja ho veurem. I veurem com surt. I si el processen de veritat. Les proves deDiego Torres no només arriben en les seves acusacions a Cristina sinó també al seu pare però aquest senyor és inimputable. Com a Tailàndia.
Bona notícia per a la democràcia.